سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا قطعات سختافزاری سیستم شما توانایی اجرای ویندوز 7 را دارد؟

Windows 7 Upgrade Advisor 

اولین سوالی که برای اکثر کاربرانی که می‏خواهند سیستم‏عامل کامپیوتر خود را ارتقاء دهند پیش می‏آید این است که آیا PCشان قابلیت اجرای سیستم‌عامل جدید را دارد؟ یا با سیستم‌عامل جدید چگونه کار خواهد کرد؟

معمولا مایکروسافت همراه با ارائه سیستم‌عامل جدید، حداقل قطعات سخت‌افزاری مورد نیاز برای اجرای آن را معرفی می‌کند، اما این‌بار پس از ارائه ویندوز 7 علاوه بر معرفی حداقل سخت‌افزارهای مورد نیاز برای آن، مایکروسافت نرم‌افزار مجانی را ارائه کرده‌است که با نصب آن بر روی سیستم‌عامل فعلی می‌توان قطعات سخت‌افزاری سیستم را برای اجرای ویندوز 7 بررسی کرد و به توانایی PC برای اجرای این سیستم‌عامل پی برد.

این نرم‌افزار جالب که با نام Windows 7 Upgrade Advisor  ارائه شده در سایت مایکروسافت برای دریافت آماده است و شما قبل از اینکه نسخه‌ای از ویندوز 7 را خریداری کنید بهتر است این نرم‌افزار را دانلود و از اینکه PC توانایی اجرای آن را دارد اطمینان حاصل کنید.

این نرم‌افزار PC شما را با سخت‌افزار، قطعات، و برنامه‌های نصب شده روی‌ آن برای بررسی توان مورد نیاز اسکن می‌کند و توصیه‌های لازم را قبل از ارتقاء سیستم‌عامل به شما می‌دهد.

 

اگر PC شما توانایی اجرای ویندوز 7 را داشته باشد، احتمالاً توانایی اجرای ویندوز 7 را دارد، اما هنوز استفاده از Windows 7 Upgrade Advisor  قبل از نصب بهتر است.

نکته: اطلاعات PC شما به مایکروسافت فرستاده خواهد شد، اما اطلاعات استفاده شده برای تشخیص هویت و برقراری تماس شما نخواهد بود.( Windows 7 Upgrade Advisor privacy statement)

قبل از شروع نکته زیر را رعایت کنید:

قبل از اسکن PC با نرم‌افزار Windows 7 Upgrade Advisor، مطمئن شوید که همه‌ی دستگاه‌های USB یا بقیه دستگاه‌ها، مانند پینتر، هارد دیسک خارجی (External HD)، اسکنر، ... که بصورت منظم استفاده می‌کنید برای بررسی روشن باشد.

 این نرم‌افزار را از سایت مایکروسافت می‌توانید دریافت کنید:

 Download the Windows 7 Upgrade Advisor



کلمات کلیدی : microsoft، ویندوز 7، سیستم عامل، معرفی نرم‌افزار، تست سخت‌افزار، مایکروسافت، Windows seven 7، OS