سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی دو گوشی پیشرفته از سوی نوکیا

گوشی‌های N85 و N79 هر دو مجهز به امکاناتی همچون Wi-Fi ،HSDPA، شکاف کارت حافظه micro SD ، رادیوی FM و گیرنده داخلی GPS می‌باشند.

 

n85

 

n85

 

n85

 

 n79

 n79

 n79

نوکیا دو مدل جدید از گوشی‌های پیشرفته خود را معرفی نمود.
نوکیا با معرفی این دو مدل جدید اعلام داشت از آنجا که این گوشی‌ها دارای قدرت و امکانات بسیار بالایی می‌باشند ترجیح می‌دهد به جای معرفی آنها به عنوان گوشی‌های تلفن، از این دستگاه‌ها به عنوان پلتفورم محاسباتی موبایل نام برده شود.

گوشی‌های N85 و N79 هر دو مجهز به امکاناتی همچون Wi-Fi ، HSDPA ، شکاف کارت حافظه micro SD ، رادیوی FM و گیرنده داخلی GPS می‌باشند.

سیستم‌عامل این مدل‌ها مانند سری‌های اخیر، سیمبین سری 60 نسخه 3 بوده که Pack 2 بر روی آن نصب شده است.

Nokia N85 یک مدل کشوئی با صفحه نمایش 2.6 اینچ از نوع OLED بوده و مجهز به دوربین 5 مگاپیکسل می‌باشد.
به همراه این گوشی یک کارت حافظه miniSD 8GB به خریدار عرضه می‌گردد که علاقه‌مندان بازی را با 10 بازی که به همراه دارد راضی خواهد نمود.

Juha-Pekka Sipponen مدیر Nokia Nseries می‌گوید: «نوکیا N85 با این هدف ساخته شده که چیزی فراتر از ترکیب قطعات تشکیل دهنده‌اش باشد. با این گوشی کاربر به نهایت لذت در سرگرمی خواهد رسید و می‌تواند این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارد.»

مدل N79 بیشتر با هدف بازار مصرفی طراحی شده و مجموعه‌ای از کاورهای زیبا و متنوع برای آن موجود است.
کارت حافظه‌ای که به همراه این گوشی عرضه می‌شود miniSD 4GB می‌باشد.
این مدل بیشتر برای مرور وب بهینه‌سازی شده است.

Juha-Pekka Sipponen درمورد این مدل اظهار داشت: «N79 کلکسیونی از فناوری‌های پیشرفته روز دنیا بوده و نمونه خوبی از تعادل بین کارایی و زیبایی می‌باشد. به زبان دیگر می‌توان این گوشی را حاصل جمع قدرت باضافه N72 و N73 نامید.»

بنا بر اعلام نوکیا هر دو این مدل‌ها در ماه اکتبر وارد بازار خواهند شد.



کلمات کلیدی : موبایل، mobile